MY FOLLOWERS

Monday

pesta di betong.


haii semuaaa.. lama dah aku tak update kan.. soe.. akhir2 nie  busy ckit dengan sukan dan keja..  akhir2 nie takkk da msa untuk berehat dan bersantai tapi suka sangat sebab aku jumpa diaaaaa.. :)  diaaaa buat aku makin jatuh cinta .. wahhhhh.. sweet dia tauu. masa kat situ memang happy habis wlaupun aku keletihan tapi hilang lepas tengok senyuman diaaaa.. dah la sweet plak tuuu.. BTW, rindu sangat2 kat dia lahhhhhhh.. :(  rasa berat sangat hati masa tengok dia berlalu nk balikkkkkkkkk.. nak jumpa dia lagi bolehhh.. :(  rasa tak nak balik ja lepas jumpa dia. al maklum la. jarang dapat jumpa.. nak  letak gambar msa sukan dan pic dia tak dapat la pulakk.. da masalah sikit kattt benda nieeee.. geram betol laaaa.. nakkkkkkk jumpa dia laaaaa.. rindu sangat2. dia bagi aku something.. sweet sangat. p xleh nak tunjuk apa benda tu. p tak leh la pulakkkkkkkk.. gerammm la sangat oiiiiiii.. tahu takk.. kat depan aku dia cakap. ABANG SAYANG CAYANG dan ABANG CINTA CAYANG.. p aku tak tahu nak jawab. sebab malu + suka sangat2.. adoiiii. rasa nak ulang balik ja masa tuuuuu.. nakk ulang lagi bolehh x??? hahahhahahha.. sayang dia sangattt2. rasa nak nangis ja tengok dia berlalu.. k laaa.. ada keja jugak nie. tunggu da masa aku update gambar tu ekkk.. dhaaaaa...

CELOTEH SI GADIS KECIK

No comments: