MY FOLLOWERS

Tuesday

Bahagianya Aku .


hai semua. apa khbar. harap sihat semua lah hendaknye. ek ehhh.. macam ape la plak kan. hehe.. best kan bila dicintai dan mencintai.. rasa bahagia sangat-sangat. hehe.. adoii aii.. menjiwang plak aku nie kan. hihih..  aku cinta dan sayang sangat kat dia. lau ingat kat dia mesti nak tgok gambar dan dengar lagu kami. :) Aku Suka Dia lagu yang mbuat aku rindu sangat kat dia dan satu lagi.assalamualaikum cinta..  kadang-kadangkan aku rasa nak sangat dekat dengan dia. rindu sangat2,, hehe. menjiwng plakk.. nie yanggg parah nie. hehe.. btw. teringat aku dengan kata-kata dia..   

(abang akan membahagiakan cyg dgan kasih,mceriakan dengan sayang.. biar jadi berkasih sayang. abang genggam kasih sayang. abang olah jadi kerinduan. abang sebatikan  dengan keiklasan, biar ny jadi cinta.. abang semai selalu cinta kita. biar ia tumbuh.. bila  ia tumbuh abang jaga,abang siram dan abang polah ia jadi menarik.. keistimewaan cinta ia tertulis nma  sanusi cinta syukriyah , abang tak akan biarkan cinta kita layu sebab abang sedaya upaya jaga cinta kita)

sweet kan hubby aku.. :) tu aku sayang dan cinta sangat kat dia.. :)

CELOTEH SI GADIS KECIK

2 comments:

Waalid5035 ™ said...

hamboi..bersayang2nye dia..he3..

Waalid New Post : Wasiat Assyahid Abdullah Azzam

Gadis Kecik said...

hehehe.. nape lakk? tu tandanya sya mmg syg kat dia. :P