MY FOLLOWERS

Thursday

Kecewa lagi


Hari ni aku xda mud la sangat. kenapa asyik pikir pasal dia jerrr!!!! sedangkan dia tak care lagi pun pasal aku. :( sokey, aku lebih happy cm nie, xsusahkan hidup orang kan3?? :) p walaupun cm tu,msih da jugak aku simpan gambar-gambar dia. sebagai kenangan je ekkk. :) aku pun tak megharap lagi sebab mungkin ada hikmahnya. or ada yang leboh baik dari dia untuk aku. :) aku simpan gambar tu pun sebab aku suka tengok style dia dalam tu. so cute mehhh. sokey... :) hewhew!!


aku lupa pulak delete ateyh own tu. hewhew, tak pe la. bukan ape sangat pun.


cute right. :) 


nama dia Ejal. tapi nak buat cm ane,dia lukakan hati aku,  so dah tak de papa lagi pun dah. ^^


CELOTEH SI GADIS KECIK

2 comments:

EmeLiena said...

Mungkin Allah uji awak sekarang, dan akan hadirkan orang yang lebih baik daripada dia. Be strong yep lalink :]

Gadis Kecik said...

mungkin jugakk. p sdehh memang terasa sangat. :( btw. tengkiu dear. :)