MY FOLLOWERS

Wednesday

Cuti Gawai


CUTIIII!!!!!!!!!!!!!! hahha. saat yang paling ditunggu oleh  semua student tak termasuk aku.. hahha. sbb aku tengah syok2 msok form 6. baru datang semangat nak study terus holiday. :P hahha. sebenarnya. holiday aku paling malas buat homework. sebab tu bukan cuti . tu cuti buat homework sendiri. hahhaa. cuti nie aku ada homework PSV. Pengajian Am dan Bahasa Melayu. Alahai. masa Sejarah nangtox sangat2 la aku weiiiiii..  tu lar lepas cuti nie kawan-kawan nak bawak air kopi or air yang pahit-pahit kat skolah sebab masa Sejarah semua masa lastttttt!!! OMGGGGGGG!!!!!!!! 

So,cuti sekolah. pa gi teruskan membuat homework yang tertunggak sebab kemalasan diri. haha. aku g la kat lybry  kate nye nak buat keja PA dengan kawan-kawan. masok je labry sekejap je buat keja terus snap-snap. hahhaha. nie lah hasilnya. :)











hahhaha. aku selitkan jugak pic2 kawan aku, sebab lau aku letak pic aku sorng anti korang boring tengok. hahha.  lepas nie bru korang banyak tengok pic aku sorang. :) lepas je balik dari labry aku masok bilikkk g. pe g terus snap2 lagi. hahha.  nak tengok jugak ke. :) hahha. korang tak nak tengok pun aku kan letak jugak. :P







ehhhh. dhh. tu je pic yang sempat aku upload. ehhh. da stu g. :)


tu jerrr.. hahha. okk la. nie je dlu ekkk. da masa aku upload g. hahha. BTW, tengkiu melayan celoteh aku. :)







CELOTEH SI GADIS KECIK

No comments: