MY FOLLOWERS

Friday

SEKEJAPNYE. :(


alhamdulillah.. :) aku masih mampu untuk mencoret lagi sedikit tentang kehidupan pada pmulaan 2013  ini. Tapi kan.. awal tahun nie banyak hujan rahmat. aku jadi tak sihat dibuatnye. Ape pun pada 06JANUARI.2013, kekasih hati berada di rumah. sanggup datang dari Sibu ke Spaoh... alahaiiiii diaaa...  sanggup luangkan masa untuk saya.. 


Masa seperti berlalu dengan cepat je bila bersama dia. :( bila ek dapat jumpa dia lagi. lepas balik je dari Spaoh hari tu keesokan hariye dia pergi Pontianak pulakk... kat Indonesia.. papun harap awak sihat sentiasa
disana walaupun memang terasa sangat awak jaohhh. :(
alahaaaiiii... tengah malam sudahh. tdo dulu... :)

CELOTEH SI GADIS KECIK

1 comment:

Lyeen De Syifa said...

alala..so sweet...awk best lagu kt blog ni..ahhaa